حضور زنان در مسابقات
75 بازدید
موضوع: سایر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و رحمت الله تعالی
با خبر شدیم با پذیرش ذلت طاغوت فرهنگی؛ ناموس شیعه بر اثر فریب و نیرنگ برای میدان رقص شیطان در تماشاخانه ورزشی مجوز حضور پیدا کرد.
 *وعلی الاسلام السلام* 
آن روز که شیخ مظلوم جهان تشیع ، مرحوم شیخ فضل الله نوری رضوان الله تعالی علیه را در میدان پایتخت تهران بر دار کردند و بسیاری یا تماشا کردند یا سکوت و آخوند خراسانی به کفایه مشغول بود و مشروطه تایید نمود و میرزای نایینی به تنزیه الملة و مشروطه تایید کرد و سایرین یا تماشا کردند و یا سکوت ؛ تاریخ ننگی را ثبت کرد که از خجالت آن؛ کمر همه حوزه های علمیه و اهل دیانت شکسته شد و امروز هم با حضور ناموس شیعه در میدان تبرج  و اختلاط تاریخ ؛ ننگ دیگری را ثبت خواهد نمود که کمر صاحب الزمان عجل الله تعالی را خواهد شکست .
و *انا لله و انا الیه راجعون* .
این کلام امام غیرت ؛ حضرت امیرالمومنین علیه السلام است:
یَا أَهْلَ الْعِرَاقِ نُبِّئْتُ أَنَّ نِسَاءَکُمْ یُوَافِقْنَ الرِّجَالَ فِی الطَّرِیقِ أَ مَا تَسْتَحْیُونَ وَ قَالَ علیه السلام:
 *لَعَنَ اللَّهُ مَنْ لَا یَغَارُ* 
 ای مردم عراق؛ خبر یافتم که زنان شما در راه‌ هم مسیر با مردان هستند؛ آیا شرم نمی‌کنید؟ 
*لعنت خدا بر بی غیرت* . 
مرحوم آیت الله العظمی  اراکی رضوان الله تعالی علیه نقل می‌کند، شخصی نزد مرحوم آیت الله بروجردی رحمت الله علیه آمد و عرض کرد: در خواب دیدم سه قرآن در خانه دارم که به ترتیب یکی بزرگ و دیگری متوسط و سومی کوچک است و دیدم هر سه آتش گرفتند. تا آمدم آنها را خاموش کنم، قرآن بزرگ کاملاً سوخت و دومی نیز به کلی از بین رفت، ولی موفق شدم قرآن کوچک را که اطرافش آتش گرفته بود، خاموش کنم. تعبیر خوابم چیست؟ آیت الله بروجردی فرمود: «من تعبیر خواب نمی‌دانم، ولیکن در تهران شخصی به نام آیت‌الله سیداحمد قمی است که در تعبیر خواب استاد است. نزد ایشان برو تا خوابت را تعبیر کند» .
آن شخص می‌گوید نزد آیت الله سید احمد قمی رفتم و خوابم را تعریف کردم. آن آقا فرمود: «تو سه دختر داری که یکی بزرگ و دیگری متوسط و سومی کوچک است. دختر اولی و دومی را به دبیرستان فرستادی و بی‌حجاب شدند. آن دو همان دو قرآن بودند که کاملاً سوختند، *ولی دختر سومت تا درس ابتدایی‌اش تمام شد و خواست به دوره بالاتر برود و به این بهانه بی‌حجاب شود، گفتی دیگر اجازه نمی‌دهم این دختر از دستم برود و او را از رفتن به دبیرستان منع کردی و او همان قرآن کوچک است که اطرافش سوخت، ولی آتش آن را خاموش کردی.* آیا اینها را که گفتم درست است؟» مرد گفت: «کاملاً درست است»
خدایا اینک برای این که حجت بر اهل ایمان روشن شود با خجالت و شرمندگی از امام زمان عجل الله این چند سطر را حرمت حضور زنان در این گونه محافل با قلمی شکسته و قلبی شرمسار و وظیفه ای در غبار و خجلتی در دریای خون شهیدان می نویسم شاید به ساحل توفیق و اثر مختوم گردد.

 *تفصیل دلایل* 

⬇⬇⬇
۱. قرآن کریم صراحتا دستور می دهد «وَ قَرْنَ فی بُیُوتِکُنَّ وَ لاتَبرَّجْنَ تَبَرُّج الجاهلیّةِ الاُولی» 
و در خانه های خود بمانید و به شیوه جاهلیت پیشین تبرّج نکنید.
لذا هرگونه عملی که میدان خودنمایی، جلوه‌گری، جلب توجه مردان بیگانه و تأثیر در دل آنان شود  مصداق تبرّجِ نهی شده قرآنی است. 
لذا مرحوم کلینی رضوان الله تعالی علیه از امام صادق علیه السلام نقل می کند:
بر زنان جایز نیست صدای خود را به لبیک بلند کنند و حجرالاسود را استلام نمایند و در سعی بین صفا و مروه، هروله (دویدن) کنند.
بنابراین حتی اگر هم درس شدن با نامحرم زمینه و مقدمه جلب توجه نامحرم می شود؛ تبرج است و حرام و ممنوع می باشد .
لذا تشکیل کلاس های مختلط در مراکز آموزشی نوعی تبرج است .
من تعجب می کنم برخی از سند ۲۰۳۰ برآشفتند که یک فقره آن ایجاد کلاس های مختلط برای نو آموزان بود اما از تشکیل کلاس های مختلط در سنین خطرناک جوانی آشفته نمی شوند که قطعا تبرج است فتامل جیدا .
در صدر اسلام ز ن ها در اتاقی یا در کناری می‌نشستند واحادیث را استماع می کردند و هرگز مختلط نبودند.
۲. احتراز از تبرج و اختلاط زن و مرد و رویایی آنان تا آن حد اهمیت است که محدث و مفسر خبیر صاحب تفسیر البرهان نقل می کند :
حضرت علی علیه السلام در خانه پیامبر صلی الله علیه و آله را زد .
جناب ‌ام سلمه به طرف در آمد و در را باز کرد.
👈پس امام علیه السلام آن قدر در کنار در مکث کرد تا این که ام سلمه از در دور شد و وارد اتاقش گردید. سپس امام وارد شد و بر رسول خدا سلام کرد.  
ببینید در یک چنین مساله ساده ای چقدر احتراز از اختلاط و عدم همراهی با نامحرم رعایت می شود.
۳.پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: 
مَنْ کَانَ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ، فَلَا یَلْبَثُ فِی مَوْضِعٍ تَسْمَعُ نَفَسَهُ امْرَأَهٌ لَیْسَتْ لَهُ بِمَحْرَمٍ 
کسی که ایمان به خدا و روز قیامت دارد در جایی نمی‌ماند که نفس نا محرمی را می‌شنود.
و نیز  حضرت امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: 
👈اختلاط و گفتگوی مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا خواهد شد و دل‌ها را منحرف می‌سازد. 
۴. به نقل برخی از روایات، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله محل ورودی رفت و آمد مردان به مسجدالنبی را از محل رفت و آمد زنان جدا ساختند و برای جلوگیری از اختلاط زن و مرد دستور فرمودند که مردان از وسط کوچه و زنان از کنار رفت وآمد کنند و در ورودی مردان و زنان جدا شد .
۵.پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله  فرمود: «لَان یَزْحَمُ رَجُلٌ خِنْزِیرًا مُتَلَطِّخًا بِطِینٍ، أَوْ حَمْأَةٍ خَیْرٌ لَهُ مِنْ أَنْ یَزْحَمَ مَنْکِبِهِ مَنْکِبَ امْرَأَةٍ لا تَحِلُّ لَهُ»
«اگر بدن کسی به خوکی که آغشته به خاک و گل و لجن است بخورد، بهتر از آن است که شانه اش به شانه زنی بخورد که برایش حلال نیست».
۶. وَ إِذا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتاعاً فَسْئَلُوهُنَّ مِنْ وَراءِ حِجابٍ ذلِكُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِكُمْ وَ قُلُوبِهِنَّ
و چون از زنان [پیامبر] چیزی خواستید از پشت پرده از آنان بخواهید؛ این برای دل های شما و دلهای آنان پاکیزه‌تر است.
این حکم منحصر در زنان پیامبر صلوات الله علیه و آله نیست بلکه شامل عموم زنان می شود.
۷. پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله
 فرمود: لَا تُنْزِلُوا النِّسَاءَ بِالْغُرَفِ
 *زنان را در اتاق های فوقانی ( جایی که محل دید باشد) ننشانید .* 
۸. پیامبر اکرم  خدا صلی الله علیه و آله زنان را از نگریستن به مردان نامحرم نهی کرده‌است.
اَنّه صلی الله علیه و آله نَهَی النِّساءَ اَنْ یَنْظُرنَ اِلَی الرِّجالِ . 
حضرت امیرمؤمنین علی علیه السلام در سفارشی اکید به فرزندش امام حسن علیه السلام می‌فرماید.
وَاکْفُفْ عَلَیْهِنَّ مِنْ اَبْصارِهِنَّ بِحِجابِکَ ایّاهُنَّ فَاِنَّ شِدَّةَ الْحِجابِ اَبْقی عَلَیْهِنَّ.
زنان را در پرده حجاب نگاه دار *تا نامحرمان را نبینند؛* زیرا سخت‌گیری در حجاب، عامل سلامت و استواری آنان است.
در این دستور صراحتا حضرت نگاه زن به نامحرم را در تمام موارد غیر لازم منع می کند فتامل جیدا 
و حضرت علی علیه السلام می‌ فرماید:
«لا تُبْدوا النِّساءَ بِالسَّلامِ وَلا تَدْعوهُنَّ اِلی الطَّعامِ»؛ «به زنان سلام نکنید و آنان را به غذا خوردن با خود دعوت نکنید» .
۹. از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است:
لَیْسَ یَنْبَغی لِلْمَرْأةِ الشّابَّةِ اَنْ تَخْرُجَ اِلَی الْجِنازَةِ تُصَلّی عَلَیْها، اِلّا اَنْ تکُونَ امْرَأَةً قَدْ دَخَلَتْ فِی السِّنِّ.
بر زن جوان سزاوار نیست به تشییع جنازه رود و بر آن نماز گزارد فتامل جیدا.

👇🏻👇🏻
 *بنابراین با توجه به آیات و روایات فوق و بر اساس نهی صریح قرآن از تمام اقسام تبرج و مساله غیرت بر زن و نهی از اختلاط و  حرمت مقدمه سازی در معرض حرام قرار گرفتن و شکسته شدن حریم احتراز زن و مرد از یکدیگر و وقوع در فتنه و منع نگاه زن به نامحرم در تمام موارد غیر ضروری و لزوم ؛ حضور زنان در مراسم مختلف حتی مسابقات در رسانه ملی و خصوصا مشاهده مسابقات ورزشی جایز نیست و معصیت است و کسانی که از این طریق پولی کسب می کنند نیز مرتکب اکل باطل و کسب حرام شده اند .* 
با حاضر شدن زنان در محافل حرام قرآن ها را آتش نزنیم !!!

 *والله المستعان* 
 *سید حسین خادمیان* 

‌ •┈┈••✾••┈┈•

https://chat.whatsapp.com/J1vjVHAT2OX5wehMimVSKK